Imaš poslovno idejo, pa ne veš, kako bi jo lahko uresničil-a? Ste skupina prijateljev, ki vas druži skupna ideja in je niste še imeli možnosti razviti? Nimaš še ideje, pa želiš spodbuditi svojo ustvarjalnost, pridobiti koristne izkušnje teamskega dela, startup pristopov?
Pridi na delavnico Startup izziv, ki ti omogoča, da svoje zamisli razvijaš na način, kot to počnejo najuspešnejše startup ekipe v Silicijevi dolini. Od ideje do poslovnega modela, pripravljenega za trg, lahko prideš v samo 3 dneh!
S pomočjo izkušenih startup mentorjev iz Primorskega tehnološkega parka, ki te bodo vodili skozi ustvarjalni proces.
Ker se naučiš:
Kako uresničiti svoje poslovne ideje
Testirati trg na najhitrejši in najbolj učinkovit način
Izdelati prototip
Lansirati nove izdelke/storitve
Svojo zamisel prepričljivo predstaviti v pitchu - kratki navdihujoči predstavitvi
Z izdelanim poslovnim modelom se lahko prijaviš na tekmovanje POPRI in se poteguješ za bogate nagrade & zoisove točke
13.1. – 15.1.2023
Mladinski center Brda, Drnovk 17
Za dijake, študente in mlade, ki imajo poslovne ideje in jih želijo uresničiti.
Občina Brda in ZTKMŠ Brda razpisujeta več možnih tem idej:
Zadnji podatki statističnega urada glede vozil v Sloveniji razkrivajo, da je občina Brda v letu 2022 na drugem mestu med slovenskimi občinami z največ avtomobili na 1000 prebivalcev (702 avtomobila).
Kam s presežki pridelanega sadja in zelenjave? Zgodi se, da na vrtu zelenjava bogato obrodi in nam ostane nekaj kilogramov paradižnika, korenje, radiča. Sadje, ki ga ne uspemo zaužiti bi radi predelali (posušili, skuhali marmelado, sok) in končne izdelke prodali naprej. Prodaja na tržnici zahteva ustrezno registracijo dejavnosti, tehnico, ki mora biti v skladu z meroslovnimi predpisi, ustrezne cenike in označba cen pridelkov in še več. Pri pripravi hrane pa morajo biti seveda izpolnjene higienske zahteve, ki zagotavljajo varnost živil (HACCP sistem). Kako domačinu (fizični osebi) pomagati pri prodaji presežkov?
Kolesarji, pohodniki ter ostali naključni obiskovalci Brd, navsezadnje pa tudi domačini, ob odkrivanju Brd pogrešajo manjše mobilne in alternativne gostinske rešitve. Postavljene bi bile na turističnih točkah po Brdih oz. se bi ob prireditvah pomaknile na lokacijo dogajanja. Hiter postanek za okrepčilo in manjši prigrizek. Lahko pa se prijaviš z lastno idejo.
BREZPLAČNO! Za hrano in pijačo poskrbljeno, prav tako za spanje.
Nagrado razpisuje Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda. Dogodek omogoča Občina Brda.
Dogodek bo vodil Andrej Peršolja, growth marketer in strokovnjak na področju pozicioniranja. Svoje znanje in izkušnje je nabiral s pomočjo podjetja Creative Solutions, s katerim so osvojili trg ZDA, kjer so ponujali storitve navidezne in obogatene resničnosti ter pri projektu KOBI. KOBI je mobilni e-bralnik, ki otrokom z disleksijo pomaga pri učenju branja. Danes Andrej svoje znanje ponuja svoje znanje v obliki svetovanj, mentoriranj ter predavanj in podjetniških delavnic.
Uroš je ustanovitelj produkcijskega studia Muvi Media, ki pomaga podjetjem zaslužiti več denarja, prihraniti čas in zgraditi boljše odnose s svojimi strankami z uporabo najmočnejšega medijskega orodja na svetu – videom. Je mentor podjetniških vsebin v Primorskem tehnološkem parku. Vodil bo delavnici na temo priprave pitcha in finance v startupu.
Matjaž Kljajić je soustanovitelj blagovne znamke in spletne trgovine opreme za pse in njihove skrbnike Gina's Woofs. Je diplomirani univerzitetni novinar, delal je kot vodja komunikacij in odnosov z javnostmi v podjetju Mediade in član projektne ekipe na NFT projektu kolekcije smučarskih skakalcev Planica NFT. Zaključil je Akademijo za marketinške talente, je mentor v podjetniškem programu za mlade v programu JA Slovenija in član Društva za marketing Slovenije. Bil je tudi nosilec franšizne licence za organizacijo poslovnih dogodkov FuckUp nights Ljubljana. Pri delu je med številnimi projekti sodeloval tudi pri razvoju spletne aplikacije in kasneje namizne igre Slovenski kvizum, s katero so v pol leta dosegli prek 500.000 Slovencev.
Katjuša Reja je ekologinja po izobrazbi in po srcu. Pod blagovno znamko Nona Luisa® ustvarja trajnostno kozmetiko. Katjuša verjame, da lahko vsak poudari svojo lepoto s pomočjo neprecenljive moči narave in brez uporabe škodljivih kemikalij, ki ogrožajo zdravje in onesnažujejo naravo. Tudi pri pakiranju izdelkov vedno poskrbi, da je embalažo možno reciklirati ali ponovno uporabiti. Temu principu sledi tudi v fizični trgovini v Šmartnem, kjer je vse pohištvo reciklirano. Ker tudi rada zbiraa stare predmete, lahko ob obisku trgovine opazite skrbno izbrane elemente, ki so jih uporabljali nekoč.
Mojca je pri podjetju LED Luks zadolžena za področje marketinga in prodaje. V podjetju sodeluje in razvija strategijo globalne prisotnosti na tržišču arhitekturne in tehnične razsvetljave, tako z vidika prodaje kot z vidika prepoznavnosti in utrjevanja blagovne znamke.
17.00 | Uvod s predstavitvijo POPRI in predavateljev |
17.30 | Razvoj izdelka ali storitve kot temelj podjetniškega načina razmišljanja |
18.00 | Izbor in oblikovanje poslovnih idej |
19:00 | Odmor za prigrizek |
19.30 | Vitki okvir/ Business Canvas; iskanje problemov za obstoječe ideje/rešitve ter alternative, ki že obstajajo na trgu. Kupci. |
08.30 | Zbiranje udeležencev in jutranja kava |
09.00 | Naša rešitev in kako oblikovati produkt po meri potrošnika? EPV. |
12.00 | Kosilo |
13.00 | Marketing, testiranje, lansiranje produkta in prototipiranje. (Matjaž Kljajić ) |
15.00 -16.30 | Srečanja z mentorji 1:1 - Preverjanje rešitev/prototipov |
17.00 | Srečanje s podjetnikom |
08.30 | Zbiranje udeležencev in jutranja kava |
09.00 | Cenovni modeli. Stroški/prihodki (Uroš Rojc) |
10.30 | Pitch + powerpoint (Uroš Rojc) |
12.30 | Kosilo |
13.00 | Priprava prezentacij & Tech Check |
15.30 | Vaja pitchanja |
17.00 | Odmor za prigrizek |
17.30 | Pitchanje pred podjetniško komisijo |
19.00 | Mreženje in zaključek programa |